سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله حقیقت من

آلو چیست؟
آلو یک میوه سنگ متوسط ??است. محبوب ترین واریته دارای پوست بنفش قرمز تیره با گوشتی زرد در داخل است که هر دو خوراکی هستند. همچنین می توانید آلوهایی را پیدا کنید که به رنگ سبز زرد هستند. همه گونه ها دارای یک سنگ در مرکز میوه هستند که خوراکی نیست. هنگام خشک شدن ، آلو به عنوان آلو شناخته می شود.

آلو در انگلستان از ماه اوت تا سپتامبر به صورت فصلی است. آنها روی درختان رشد می کنند ، وقتی آماده هستند برداشت می شوند و سپس می توانند به صورت خام یا پخته خورده شوند.

مشخصات تغذیه ای آلو
آلوها در درجه اول حاوی کربوهیدرات ها ، با 9/9 گرم (که همه قندهای طبیعی هستند) در 100 گرم است. آنها فقط 0.1 گرم چربی و 0.6 گرم پروتئین در هر 100 گرم دارند. کالری آنها کم کالری است ، 39 در 100 گرم و از نظر میزان آب زیادی دارند.

آلو همچنین حاوی ترکیب خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی ، به ویژه کلسیم است که لخته های خون را به طور عادی تضمین می کند. منیزیم ، که می تواند به شما در مدیریت علائم استرس و کاهش خستگی و فولات کمک کند ، که به بدن کمک می کند تا سلول های قرمز خون سالم را تشکیل دهد. آلو همچنین حاوی ویتامین C است که به بهبود زخم کمک می کند و کاروتن که به ویتامین A تبدیل می شود و به حمایت از عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

آیا آلوها قند زیادی دارند؟
آلو به طور طبیعی سرشار از قندهای میوه مانند گلوکز ، فروکتوز و ساکارز است. مانند تمام میوه ها ، بدن قند را به سرعت برای انرژی پردازش می کند ، اما اگر با مقداری پروتئین - به عنوان آجیل و دانه ها - به عنوان مثال آجیل و دانه ها خورده شود ، می تواند کند شود که به کند شدن رها شدن قندها کمک می کند.

متوسط ??آلو حدود 78 گرم وزن دارد و حاوی حدود 7/4 گرم قند است ، بنابراین غذای پر قند نیست. با داشتن ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آلو ، دلایل زیادی وجود دارد که هنگام فصلی خوردن آنها باید بخورید.

شخصی که مقداری آلو را در دست دارد

چند آلو به عنوان یکی از پنج روزه شما حساب می شود؟
80 گرم آلو یکی از 5 روزه شما است که تقریباً یک آلو متوسط ??است. از آنجا که می توان آنها را خام یا پخته کرد ، به راحتی می توانید آنها را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید. سعی کنید بالای صبحانه ماست یا فرنی را برای صبحانه خرد کرده و بخورید ، یک عدد بادام بادام را برای میان وعده بعد از ظهر میل کنید ، یا شاید آنها را داخل سالاد بریزید.

آیا می توانید نسبت به آلو آلرژی داشته باشید؟
بعضی از افراد نسبت به آلو آلرژی دارند. آنها در دسته آلرژن های «گرده توس» به همراه سیب و کرفس قرار می گیرند و ممکن است باعث ایجاد خارش و تورم دهان یا گلو در مبتلایان شود.

علائم آلرژی به طور معمول در عرض چند دقیقه بروز می کند ، و اگر یک واکنش نامطلوب به آلو تجربه کردید ، باید پزشک معالج خود را ببینید. با این حال ، اگر این واکنش شدید ایجاد شود ، به آنافیلاکسی معروف است ، یک اورژانس پزشکی است و باید فوراً به آمبولانس مراجعه کنید.

چگونه می توان بهترین آلو را خریداری کرد؟
آنها را در فصل فصلی بخرید و بررسی کنید که پخته شده اند - باید احساس سنگینی کنند و هنگام فشار دادن ، پوست آنها کمی به دست بیاید. اگر آلوها خیلی نرم هستند ، احتمالاً بیش از حد ریخته اند. همچنین ، پوست را برای هر گونه لکه و کبودی بررسی کنید.